czwartek, 9 lipca 2015

Jak tam? ^-^

      

                     Przepraszam za moja tak długą nieobecność... Mam nadzieję, że TERAZ naprawdę wróciłam. Co prawda mówiłam tak raz czy dwa już wcześniej, ale sadzę, że teraz to już ostateczna decyzja ponieważ strrrrrasznie mi brakowało pisania ^-^ Oczywiście nie zaprzestałam tego zupełnie ale pisanie na kartce to dla mnie nie wiem czemu, ale dużo mniejsza przyjemność.. W każdym razie ee no... wróciłam. Tych co się cieszą pozdrawiam i dziękuję wszystkim co w ogóle tu zaglądają... Nawet nie wiecie jak to wspiera na duchu d_b Serce bije mi mocniej za każdym razem gdy widzę nowy komentarz, po czym siadam i czytam go wstrzymując oddech.. Mówię poważnie ;P A no i jeszcze jedno.. wspomniałam o tym że próbowałam skrobać coś czasem na kartce i jeśli ktoś byłby zainteresowany, proszę napisać w komentarzu ^^ będę czuła się zaszczycona ;) 


Alex Avery

2 komentarze:

  1. Oj tak na Ciebie długo czekałam ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurde.. nie sadziłam, że ktoś czekał ^^ Postaram się skończyć następny rozdział jak najszybciej... Zajmie mi to chwilkę, muszę tylko przeczytać swojego bloga od początku, włączyć odpowiednią muzyke i zacząć pisać :*
      Alex Avery

      Usuń